Retur og Reklamation

Retur

Du har ret til at returnere et hvilket som helst produkt købt på vores hjemmeside, i en konceptbutik eller til et event i op til 30 dage fra købsdatoen.
Produktet/produkterne skal være ubrugte, i original emballage og i samme stand, som da du modtog dem.

Bemærk venligst, at du selv vil blive pålagt at betale for returfragten. Hvis du ønsker at bytte et produkt, følg da returneringsinstruktionerne herunder og husk at tilføje, at du ønsker at bytte til et andet produkt frem for at få pengene retur.

Steamery tilbyder ikke gratis returnering, hvorfor kunden selv skal dække omkostningerne. Hvis et produkt er blevet beskadiget under transporten, skal Steamery kontaktes med information om bytte inden for 30 dage.

Bemærk venligst: Hvis du har købt et Steamery-produkt andre steder end på vores hjemmeside, i en konceptbutik eller popup-butik, skal du kontakte forhandleren direkte.

Sådan returnerer eller bytter du en vare
  • Send os venligst en e-mail på info@steamerystockholm.com og lad os vide, at du ønsker at returnere eller bytte dit produkt
  • Tilføj dit ordrenummer (starter med STEAM-xxxx). Navngiv e-mailen “Returnering”, eller “Bytte”
  • Vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt med yderligere instruktioner til, hvordan du går videre med returnering eller bytte af dit produkt
  • Reklamation

    Selvom vi kontrollerer vores produkter omhyggeligt, kan det stadig ske, at der i sjældne tilfælde er fejl på et produkt. Hvis du opdager produktions- eller materialefejl i dit produkt, så kontakt os venligst på info@steamerystockholm.com
    Vi håndterer enhver sag individuelt. Inden for garantiperioden er du berettiget til at klage over produktions- eller materialefejl, samt fejl der er opstået efter almindeligt brug. Hvis fejlen er opstået som følge af uforsigtigt brug, har du ikke ret til at klage.

    Sådan foretager du en reklamation
  • Send os en e-mail med en kort beskrivelse af fejlen/skaden og hvordan denne er opstået
  • Tag billeder og/eller et kort videoklip der viser skaden/problemet
  • Send det hele inklusive dit ordrenummer (det starter med STEAM-xxx) til info@steamerystockholm.com
  • Husk at vedhæfte billederne i ZIP- eller JPEG-format. Navngiv venligst e-mailen "Reklamation"

  • Hvis du mangler ydelrigere information, så tøv endelig ikke med at kontakte os på info@steamerystockholm.com
    Denne hjemmeside bruger cookies. Ved at bruge vores hjemmeside accepterer du vores privatlivspolitik og til brugen af cookies på din enhed med det formål at evaluere din brug.